Avatar billede MIK_70 Juniormester
09. juli 2015 - 08:05 Der er 1 kommentar

Har mulgvis et køler issue

Hej Alle

Jeg er rigtig glad for min Lenovo T510 4349-WA3. Men den har gennem tiden drillet en del. Især når man afvikler flere video og flere programmer har den det med at gå ned uden varsel.

Jeg mindes at jeg tidligere fandt et eller andet stede hvor der var en log der registrerede ned bruddene og jeg tror også det var jeg spottede det var et spørgsmål om temperatur.

Lige nu lader den til at være mere stabil end tidligere og jeg har også haft et hvis held med en kølerbund, men det holder jo heller ikke i længden.

Er der en af jer der ved noget om hvordan man eventuel kan regulere i blæser hastigheden eller sætte en temperatur grænse lidt op, uden at ødelægge pc´en

Mvh
MIK
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. juli 2015 - 11:41 #1
Hej.

  Laptops har det med at stoppe til i kølekanalerne. Prøv i første omgang FORSIGTIGT at blæse den igennem med trykluft - helst "på dåse", alternativt fra en lille kompressor med vandudskiller.

De bedste hilsner