Avatar billede fredand Forsker
22. juni 2015 - 07:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Remove broken soundcard

Hello Guys!

One of my PC:s did not start up yesterday. During startup it beeps a couple of times. I removed bit by bit and pin pointed it down to the soundcard. I have not done anything with it so it "sounds" strange that it got broken ;-) How ever I can live without it so I removed it.

But at next boot Win XP did not startup. I could just start it in safe mode.

But in safe mode, what should I do so I can get and save I proper new  configuration so I can start it without the soundcard? Or could I see what it complains about?

Best regards
Fredrik
Avatar billede claes57 Ekspert
22. juni 2015 - 10:09 #1
afinstaller lydkort (når du er i fejlsikret tilstand) - det er sikkert en driver, der hænger.
Avatar billede fredand Forsker
23. juni 2015 - 07:30 #2
Thanks mate!
That solved my problem!
Please leave a svar so we can close this one!
Best regards
Fredrik
Avatar billede claes57 Ekspert
23. juni 2015 - 08:01 #3
Ok