Avatar billede park Nybegynder
20. august 2001 - 13:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

VCD

Jeg har endelig fået mine gamle vhs bånd ind i min computer i god kvalitet, så kunne jeg godt tænke mig at få det lagt ned på vcd. Det gik også fint efter mange forsøg med hjælp fra www.vcdhelp.com, men kvaliteten er blevet væsentlig dårligere. Er det overhovedet muligt at få det ned på VCD uden at forringe kvaliteten?
Avatar billede disky Nybegynder
20. august 2001 - 14:01 #1
vhs er dårlig i forvejen, og du kan evt bruge SVCD formattet, fylder mere men er bedre kvalitet.
Avatar billede park Nybegynder
21. august 2001 - 07:40 #2
Min dvd afspiller kan desværre ikke afspille svcd
Avatar billede disky Nybegynder
21. august 2001 - 09:26 #3
så kan du ikke :(