Avatar billede kim1a Ekspert
26. april 2015 - 08:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DIscountExt malware

Jeg er blevet ramt af ovennævnte.

JEg har forsøgt at fjerne den via diverse guides - f.eks.
http://www.removeviruspro.com/how-to-remove-ads-by-discountext-pop-up/

Desværre kan jeg ikke afinstallere programmet da den siger "please close your browser" uanset om den er lukket, jeg er i fejlsikret tilstand eller hvad end jeg gør.

Er der nogen som har et forslag?
Avatar billede 220661 Ekspert
26. april 2015 - 19:45 #1
Avatar billede kim1a Ekspert
26. april 2015 - 19:57 #2
Som sagt kan jeg ikke afinstallere i windows da den siger "please close your browser" når jeg vælger fjern fra kontrolpanel->tilføj/fjern programmer
Avatar billede 220661 Ekspert
26. april 2015 - 20:21 #3
Prøv at højreklikke på taskbar i bunden og vælg jobliste. Afskut alle processor der har med DIscountExt at gøre og prøv igen.
Prøv at gennemføre scanning med de programmer der er i guide.
Det er programmerne AdwCleaner-Malwarebytes-Hitmanpro der beskrives i denne.
Avatar billede kim1a Ekspert
29. april 2015 - 12:47 #4
Som sagt havde jeg forsøgt at bruge den guide jeg selv havde fundet. Jeg har nu valgt at reinstallere i stedet.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. april 2015 - 15:52 #5
Ok.