Avatar billede tonic Mester
14. marts 2015 - 16:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ruden "Gem filen som" vises når forsøger at printe

Når jeg forsøger at printe, printes der ikke. I stedet kommer ruden "Gem filen som". I den vises mappen "Computer".
Forneden i linjen Filnavn står der *.xps
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
14. marts 2015 - 18:07 #1
Er "Microsoft XPS Document Writer" valgt som standardprinter?
Windows 7:
Start / Enheder og Printere / Højreklik på din printer / Benyt som standardprinter
Avatar billede tonic Mester
14. marts 2015 - 19:35 #2
Ja, Microsoft XPS Document Writer er valgt som standard. Men jeg kan ikke højre klikke på den rigtige og vælge Benyt som standard. Mulighederne i højrekliks menuen er anderledes. Og der er en gul trekant oven på driver ikonet.

Det ser ud til der pludselig ikke er nogen driver. Men ved ikke hvad jeg skal gøre. Lader den søge efter den, men den finder den ikke.
Avatar billede tonic Mester
14. marts 2015 - 19:42 #3
Ok. Har fundet en driver. Prøver at installere den.
Forstår bare ikke hvordan den der var der før pludselig kan forsvinde. Frygter derfor lidt dette ikke virker. At problemet måske er mere indviklet.
Avatar billede tonic Mester
14. marts 2015 - 19:56 #4
Ok. Problemet er løst.
Avatar billede tonic Mester
14. marts 2015 - 19:56 #5
Læg svar for point.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
14. marts 2015 - 21:18 #6
Godt at det virker. Læg selv svar og behold point.
Avatar billede tonic Mester
14. marts 2015 - 22:41 #7
Ok. Tak x 2.