Avatar billede fileto Seniormester
17. februar 2015 - 19:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke installere adobe pdf reader

Hej
Jeg har forsøgt at installere adobe pdf reader på min linux men kan ikke finde ud af hvor pakken ligger.
Jeg har set på adobes hjemmeside. Der kan man downloade pdf reader til flere slags windows, mac-os og android. Men linux findes ikke på menuen.
Betyder det at adobe ikke længere understøtter pdf reader til linux? Eller skal jeg lede andet sted.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2015 - 20:10 #1
Er det et krav at det skal være Adobe?
Linux har vel en pdf reader i deres software center man kan hente og installere
Avatar billede fileto Seniormester
18. februar 2015 - 15:45 #2
Det skal være adobe. Det er vist et krav i borger.dk
Avatar billede fileto Seniormester
18. februar 2015 - 15:49 #3
Hej 220661
Det skal være adobe da det er et krav på borger.dk
Send et svar for point
Avatar billede 220661 Ekspert
18. februar 2015 - 17:18 #4
Øh svar??
Har du fundet en Adobe Réader til Linux der virker?
Har du så læg lige link herind, og accepter dit eget svar, da du så selv har løst problemet.