Avatar billede sism Nybegynder
11. februar 2015 - 16:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Data ang. E-mails fra Microsoft Outlook til Excel

Hvordan kan det lade sig gøre automatisk at importere fra en bestemt mappe i Outlook til Excel? Jeg skal bare bruge informationen om at nu er der kommet en ny mail i denne mappe.
Emnefeltet starter altid med *** og slutter med ***.
Hvordan er det muligt at sætte noget automatisk op så Excell selv "suger" data fra Otulook når der komme ern mail som beskrevet?
Avatar billede supertekst Ekspert
27. februar 2015 - 16:07 #1
Det kan f.eks. gøres via programmering i VBA i en Excel fil, der kan "se i mappen" om der er kommet flere mails, idet der så skal holdes regnskab hermed i Excel-filen.

Evt. kan denne test udføres et antal gang med et vist interval.

--

Hvis mappen er en postkasse kan en VBA i Outlook starte processen op.
Avatar billede sism Nybegynder
10. august 2015 - 07:37 #2
skriv et svar
Avatar billede supertekst Ekspert
10. august 2015 - 09:03 #3
Ok
Avatar billede sism Nybegynder
10. august 2015 - 09:14 #4
§;o)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester