Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2015 - 15:25 Der er 4 kommentarer

Dygtige programmører søges til forretningside' - valideret af markedet og stort potentiale!

Til en spændende forretningside' med et stort markedsmæssigt potentiale, søges dygtige programmører. Vi har i det seneste år bevæget os gennem  ide', design og muckup fasen og er nu i gang med detail specifikationer af de løsninger , der skal udvikles. I processen har vi haft en tæt dialog med markedet og fået overvældende positiv feedback. Læs mere nedenfor og svar her eller på sorenhojland@gmail.com, hvis du er
interesseret i en yderligere dialog.

Pt. er vi to senior-profiler med +20 års erfating fra både enterprise verden samt andre "start-ups". Vi har blandt andet stor erfaring fra SAP verden, .NET baserede enterprise projekter, samt ansættelser i SAP, IBM og CSC.

Kort om forretningsideen:
- online marketing værktøjer til mindre virksomheder
- ideen og muckups af løsningen er præsenteret for udvalgte potentielle kunder/virksomheder - med overvældende positivt feedback
- Der er ikke et pt. lignende koncept på markedet for virksomheder i målgruppen, så ingen direkte konkurrenter.
- Markedspotentialet er kæmpestort for løsningen! Nationalt og internationalt

Kort om ejerstruktur:
- 2 primære stiftere ejer tilsammen 45 %
- 3-5 udviklere ejer tilsammen 35 %
- De resterende 20 % er hensat til at få de rigtige profiler med i fase 2 (vækst) samt bestyrelse.

Kort om behovet for indsats:
- udvikling af fase 1 løsning frem til august 2015 - baseret på arbejde i fritiden, estimeret til ca 15-20 timer ugenligt. Herudover vurderes det, at der vil gå ca. 1/2 år før der er tilstrækkelig indtjening i virksomheden til at stiftere kan overgå som fuldtidsaflønnede ansatte.

Profil:
Behov for en tung .net udviklerprofil med et ben over i arkitektrollen, som for en ejerandel på 10 % kan se sig selv som en del af dette og ca. levere den ovenfor beskrevne indsats.

Så har du en drøm om at blive selvstændig som en del af et stærkt team med en unik forretningside' med stort potentiale - er det her måske lige noget for dig?

Hvis du ikke er afskrækket og har lyst til en nærmere dialog, vil jeg foreslå at vi som næste skridt afsætter en aften, hvor vi kan præsentere projektet i detaljer.

OBS: dine nye kollegaer er alle super erfarne og tunge profiler med erfaring indenfor start-ups og udvikling af robuste enterprise løsninger
Avatar billede arne_v Ekspert
16. januar 2015 - 16:03 #1
I er to virkeligt tunge profiler som ikke kan skrive en halv side uden adskillige stavefejl??
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2015 - 16:17 #2
Hej Arne,

Tak for dit konstruktive og præcise feedback! Håber solen skinner på dig her i weekenden:-)
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2015 - 02:41 #3
.net er mange ting..
c# eller c++ ?
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2015 - 12:17 #4
det bliver givetvis C# som kernen skal udvikles i!