Avatar billede Renebtm Nybegynder
28. december 2014 - 13:58 Der er 2 kommentarer

Har opsagt Yousee, kan jeg få bredbånd gennem samme udtag?

Jeg har opsagt mit TV-abonoment hos Yousee og dermed ryger mit internet også. Jeg leder nu efter ny internetudbyder. Min lejlighed har ikke et klassisk trebenet telefon udtag. Mit spørgsmål går nu på:

Kan jeg få bredbånd fra andre udbydere gennem samme udtag, eller er jeg nødt til at få en teknikker ud og trække et kabel?
Avatar billede leif Seniormester
28. december 2014 - 15:47 #1
Det er anpå om den udbyder du vælger kan trække signalet igennem Coax eller Kobber kabel.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
28. december 2014 - 20:08 #2
YouSee = TDC

Alt andet er en ny installation.