Avatar billede erlandsen Seniormester
26. december 2014 - 09:18 Der er 5 kommentarer

installation af 32-bit browser

jeg har win7 64-bit og har installeret ie11 64-bit samt chrome.

Yousee play virker kun med 32-bit - så kan jeg både have ie 32-bit og 64-bit inst. samtidig og hvordan gør jeg det?

er det måske smartere at inst. en helt 3. browser som 32-bit?
Avatar billede 220661 Ekspert
26. december 2014 - 10:39 #1
Prøv at gå i "kør" og copy/paste dette ind

%systemdrive%\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe

Får du så en opstart af IE11 32 bit?

Har set i en anden tråd at På en IE9 på en 64 bit maskine, der skulle 32 bit versionen ligge sammen med denne. Håbede så måske det samme var gældede for IE11.
Nu må vi se??
Avatar billede erlandsen Seniormester
26. december 2014 - 11:10 #2
umiddelbart ser det ikke sådan ud; jeg får to ikoner hvor der står "iexplore"; ikke noget om hvilken bit.

har prøvet youseeplay i dem begge - og det virker ikke.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. december 2014 - 12:18 #3
Ok. Har du prøvet at hente IE11 32 bit fra Microsofts side?
Når jeg går ind på siden får jeg at vide den er installeret. Kunne måske tro du også ville få problem med at den ville sige du havde nyeste version til dit system. Har dog fundet en standalone installer der er en offline version her:
http://www.askvg.com/download-internet-explorer-ie-latest-version/
Kender dog ikke lige noget til denne side skal siges.

Hentede IE11 32 bit og scannede den med Avast, og der var ikke problemer med fil.
Avatar billede erlandsen Seniormester
26. december 2014 - 12:51 #4
hej igen!

tak for dine anstrengelser.

har været inde på siden og forsøgt at installere 32-bit versionen, men får at vide at mit operativ-system ikke supporterer 32-bit versionen...
Avatar billede 220661 Ekspert
26. december 2014 - 21:33 #5
Crpme browseren her skulle være 32 bit. Vil den heller ikke lade sig installere?
https://www.google.com/chrome/browser/desktop/

Kan dog ikke forstå at 64 bit ikke er understøttet. Langt størstedelen af computerne i dag er 64 bit??