Avatar billede alfonso_dk Nybegynder
11. december 2014 - 01:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan man i Dk købe polyester resin / acryl til plexiglas?

jeg kan ikke finde nogle steder som sælger materiale til at gør det selv forme og støbe akryl
Avatar billede alfonso_dk Nybegynder
11. december 2014 - 01:27 #2
Dem prøver jeg lige!

Men en alm hobby butik eller "silvan" havde været at fortrække.

Du får point i morgen ok?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
11. december 2014 - 01:32 #3
Behold du pointene selv. 200 point er måske lige i overkanten af de 40 sekunder jeg brugte :-)