I syv uger har Facebooks mange brugere selv kunnet vælge mellem det velkendte udseende og et nyt.
I dag bliver alle flyttet over til det nye, hvad enten de vil eller ej. Det skriver Wired.com.
Det nye design adskiller sig fra det gamle ved at opdele brugernes personlige profiler flere steder på siden, hvilket skulle give et bedre overblik.
De populære applikationer, mange brugere har installeret, bliver i den nye udgave tilmed smidt ned i bunden af siden. Meningen er at undgå det kaotiske udseende, de mange applikationer gav brugernes profil tidligere.
Kritikere af det nye design hævder imidlertid, at de større rene områder på profilen kan udnyttes til at placere flere reklamer.
Brugerne varslet i god tid
Tidligere har Facebook valgt at indføre ændringer på sitet mere pludseligt, hvilket har afstedkommet stor røre blandt de mange millioner brugere.
I 2006 indførte det unge team bag Facebook for eksempel en funktion, de såkaldte news feeds, der automatisk publiserer visse personlige informationer.
To år og mange erfaringer rigere, valgte selskabet så denne gang at varsle det kommende facelift helt tilbage i maj.
I juli fik brugerne så tilbuddet om at gå over på det nye site.
Ifølge Mike Zuckerberg, Facebooks 24-årige stifter, valgte omkring 30 millioner brugere at skifte med det samme.
Resten skal gøre det i dag. Det er et tilbud, brugerne ikke kan afslå.