Kim Schumacher, Gæt & Grimasser, Otto Leisner og Husk lige tandbørsten.
Det er blot nogle af de programmer og tv-værter, danske webbrugere i den sidste uges tid har kunnet se eller gense på Danmarks Radios nye site Bonanza.
Faktisk er der blevet afspillet mere end 750.000 videoklip siden Bonanza blev lanceret for en uge siden.
"Vi havde ikke på forhånd sat os et konkret mål for, hvor mange visninger vi skulle opnå. Men 750.000 visninger den første uge er ret overvældende," siger chefen for dr.dk, Karen Westman Hertz.
Teknisk uheld
Siden lanceringen sidste onsdag har Bonanza haft 115.000 besøgende, og allerede fra førstedagen blev Bonanza bestormet af brugere.
En kombination af et stort pres på sitet og at den underliggende database ikke var sat godt nok op i forhold til de mange brugere betød, at godt 14.000 brugere forgæves prøvede at komme ind på siden i de første to dage.
Det har DR nu rettet op på, dels ved at omkode i databasen og ved at serverne nu kan håndtere et større antal brugere, oplyser Karen Westman Hertz.
Guld fra arkiverne
Bonanza giver brugerne mulighed for at være med at bestemme, hvilke programmer fra Danmarks Radios arkiver der skal digitaliseres først.
1.000 DR-programmer inddelt i 10 kategorier som for eksempel underholdning, drama og begivenheder danner rammen om afstemninger i de enkelte kategorier.
De 10 programmer, der får flest stemmer i hver kategori, bliver digitaliseret og løbende lagt ud på Bonanza-sitet i fuld længde.
Afstemningerne i de 10 kategorier kører over de næste 12 uger.
Derefter følger nye afstemninger, blot om radioprogrammer.