Af Rasmus Elm Rasmussen, Alt om Data
Denne artikel er oprindeligt bragt på Alt om Data. Computerworld overtog i november 2022 Alt om Data. Du kan læse mere om overtagelsen her.
Med en abonnementspris på 39 kroner er Flexii klart en af de billigste spillere på markedet. Det er der to grunde til.
For det første inviteres nye kunder med til at skabe den teleudbyder, de har brug for. Flexiis platform er simpel og under udvikling.
For det andet er Flexii et brand, hvor der er fokus på selvbetjening. At klares online hos kunderne selv.
Suzaan Saurman, Direktør hos Flexii, fortæller:
”Hos Flexii inviterer vi kunderne med på rejsen for at blive det teleselskab, der konstant udvikler og tilpasser sig i takt med vores kunders behov. Vi ønsker at skabe et teleselskab for kunderne sammen med kunderne. Her mener vi, at kunderne særligt skal involveres særligt i forretningsudvikling, så vi kan udvikle et produkt, der oprigtigt opfylder deres behov”.
Kunden er medskaber
Co-creation er et af de ord, der går igen. Helt praktisk betyder det, at man i Flexii vil invitere kunderne til at give os feedback om eksempelvis udvikling af den digitale platform, nye tiltag og eventuelle samarbejder.
”Lanceringen af Flexii er også begyndelsen på en ny æra for fremtidens teleselskaber. Vi ønsker at skabe en innovativ legeplads, hvor målet er at møde fremtidens forbrugere der hvor, de er. Det er der behov for, hvis man som teleselskab skal turde omskrive spillereglerne og tilbyde kunderne de nytænkende løsninger flere efterspørger”, siger Suzaan Sauerman afslutningsvist.