Artikel top billede

Adform klar med største produktlancering nogensinde: "Jeg har faktisk ingen ide om prisen. Men det har været dyrt"

Interview: Adforms nye storsatsning, Adform Flow, havde været undervejs i mere end tre år, da Michael Andersen blev udnævnt som CDO. Ni måneder senere er platformen klar til at gå i luften.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Indblik i arbejdet med Adforms nye storsatsning Adform Flow
  • Bliv klogere på hvordan CDO Michael Andersen har strømlinet arbejder og organisationen
  • Læs hvordan succesen for den nye platform skal måles
  • Indsigt i hvordan den nye platform skal hjælpe alle Adform-kunder
1.213
6:15 min
Da SimCorp-veteranen Michael Andersen i januar overtog stillingen som CDO i Adform arvede han samtidig en bunden opgave:

Selskabets største produktlancering nogensinde, Adform Flow, skal være klar efter sommerferien.

Platformen, der ved hjælp af en forbedret brugeroplevelse og augmented intelligence skal styrke Adform-kundernes kampagneresultater, har været mere end tre år undervejs og er blevet forsinket flere gange.

Ni måneder senere er opgaven løst, og Adform Flow er nu lanceret.

Nøglen til at få platformen klar har været at skabe et fokus på leveranceansvar.

Det fortæller Michael Andersen til Computerworld.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter