Nordjyske Coolshop skifter ud i direktionen og indsætter nu ny administrerende direktør, mens selskabets marketingdirektør, den fra Løvens Hule kendte medstifter Jacob Risgaard, er gået på jagt efter sin afløser.
Til Finans siger Jacob Risgaard, at det ‘er tid’ til at gøre ‘noget nyt’ for både ham selv og for Mark Nielsen, der har været CEO siden 2004.
Han er netop trådt et skridt tilbage og har overladt posten som administrerende direktør til John Romedahl.
“Vi er nået et punkt i Coolshop og vores egen udvikling, hvor det er tid til at gøre noget nyt. Vi har mange aktiviteter, og jeg er for eksempel også med i den kommende sæson af ”Løvens Hule”, så der kommer uden tvivl endnu mere til. På samme tid skal væksten og udviklingen i Coolshop fortsætte. Derfor ændrer vi med nye folk ind i forretningen, mens Mark og jeg får mere tid til andre aktiviteter ved siden af,” siger Jacob Risgaard til avisen.
Avisen skriver, at både Jacob Riisgaard og Mark Nielsen fremover vil fokusere på strategi, investeringer og lignende.
Læs også:
Coolshop-stifter tror på nyt liv for fysiske butikker: Åbner fem nye legetøjsbutikker inden nytår