Artikel top billede

Foto: Christoffer Lund-Hansen.

Sådan håndterer NNIT vild efterspørgsel: "Når Novo Nordisk sender over 10.000 mennesker hjem i Danmark, så giver det ekstra arbejde"

Interview: NNIT hjælper selskabets kunder med hjemmeopkoblinger som aldrig før. "Ingen af vores store kunder har haft 8.000 til 10.000 hjemmearbejdende før, så de sidste to til tre weekender har der været ekstremt travlt med at installere det," lyder det fra topchef Per Kogut.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Bliv klogere på hvordan NNIT håndterer den massive efterspørgsel
  • Indblik i hvordan NNIT hjælper kunder som Novo Nordisk, Arla og Danish Crown
  • Få indsigt i hvor længe Per Kogut tror, NNIT kan køre med det nuværende setup
762
4 min
Som følge af corona-krisen har NNIT oplevet en massiv efterspørgsel fra selskabets kunder om hjælp til at logge på hjemmefra.

Derfor har NNIT's medarbejdere i de seneste uger haft så travlt med at få kundernes hjemmeopkoblinger op at køre, at der er blevet arbejdet igennem weekenderne.

Det fortæller NNIT-topchef Per Kogut til Computerworld.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

DeepSeeks overraskende vej til succes: USA’s ønske om at kvæle den kinesiske AI-industri kan have haft den stik modsatte effekt

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Seks af de største offentlige it-leverandører betaler ikke en krone i skat i Danmark

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er fem europæiske alternativer til Microsoft 365

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Dansk rekrutterings-ekspert: Sådan får du fat i det perfekte job uden at spilde tid på cv, ansøgninger og LinkedIn

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Løfter sløret: Så meget tjener Microsoft på sine AI-løsninger


White paper
SAP: Skab værdi og minimér omkostninger med effektiv dokumenthåndtering