Artikel top billede

Foto: Christoffer Lund-Hansen.

Sådan håndterer NNIT vild efterspørgsel: "Når Novo Nordisk sender over 10.000 mennesker hjem i Danmark, så giver det ekstra arbejde"

Interview: NNIT hjælper selskabets kunder med hjemmeopkoblinger som aldrig før. "Ingen af vores store kunder har haft 8.000 til 10.000 hjemmearbejdende før, så de sidste to til tre weekender har der været ekstremt travlt med at installere det," lyder det fra topchef Per Kogut.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Bliv klogere på hvordan NNIT håndterer den massive efterspørgsel
  • Indblik i hvordan NNIT hjælper kunder som Novo Nordisk, Arla og Danish Crown
  • Få indsigt i hvor længe Per Kogut tror, NNIT kan køre med det nuværende setup
762
4 min
Som følge af corona-krisen har NNIT oplevet en massiv efterspørgsel fra selskabets kunder om hjælp til at logge på hjemmefra.

Derfor har NNIT's medarbejdere i de seneste uger haft så travlt med at få kundernes hjemmeopkoblinger op at køre, at der er blevet arbejdet igennem weekenderne.

Det fortæller NNIT-topchef Per Kogut til Computerworld.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Meta har fjernet alle moderatorer af al dansk indhold og indsat en bot i stedet - og det kan blive en alvorlig sag

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

CVE-program i oprør: Bestyrelsesmedlemmer fik først nys om truende lukning via sociale medier

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Tidligere Conscia-topchef Claus Thorsgaard lander internationalt topjob: Bliver CEO i selskab med 500 ansatte

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Den danske milliardvirksomhed Trackman overvejer at flytte produktion til USA efter Donald Trumps toldmure

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ofir lukker og slukker: Slut med den sidste af de store danske portaler fra internettets barndom