Artikel top billede

Foto: Christoffer Lund-Hansen.

Sådan håndterer NNIT vild efterspørgsel: "Når Novo Nordisk sender over 10.000 mennesker hjem i Danmark, så giver det ekstra arbejde"

Interview: NNIT hjælper selskabets kunder med hjemmeopkoblinger som aldrig før. "Ingen af vores store kunder har haft 8.000 til 10.000 hjemmearbejdende før, så de sidste to til tre weekender har der været ekstremt travlt med at installere det," lyder det fra topchef Per Kogut.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Bliv klogere på hvordan NNIT håndterer den massive efterspørgsel
  • Indblik i hvordan NNIT hjælper kunder som Novo Nordisk, Arla og Danish Crown
  • Få indsigt i hvor længe Per Kogut tror, NNIT kan køre med det nuværende setup
762
4 min
Som følge af corona-krisen har NNIT oplevet en massiv efterspørgsel fra selskabets kunder om hjælp til at logge på hjemmefra.

Derfor har NNIT's medarbejdere i de seneste uger haft så travlt med at få kundernes hjemmeopkoblinger op at køre, at der er blevet arbejdet igennem weekenderne.

Det fortæller NNIT-topchef Per Kogut til Computerworld.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Efter forbud fra Datatilsynet: Nu ændres data-håndteringen i din kørekort-app

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Halter mange år bagefter: Sløve software-udviklere står i vejen for kæmpe digitalt løft af Billund Lufthavn

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Disse 10 it-virksomheder klarer sig bedst i Computerworlds store image-undersøgelse

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Rejsekort skal aflevere fuld redegørelse om brug af GPS-data i Rejsekort-appen inden for få uger: Datatilsynet åbner sag

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Telmore har fået AI til at udvikle 600 forskellige versioner af sin hjemmeside: Ændrer sig alt efter, hvem du er