Er det leverandørens eller ledelsens troværdighed, produktet eller medarbejderne, der er vigtigst, når de danske professionelle it-kunder vælger partnere og leverandører?
Svaret er penge værd. Bogstaveligt talt. For IT-Branchens erfaringer er, at der er millioner at spare for både kunde og leverandør, når samarbejdet er i top.
Samtidig betyder samfundsudviklingen at både kunder og det omgivende samfund stiller stadig større krav til teknologivirksomhedernes adfærd og etik. Samfundsansvar, troværdighed og kendskab til de aktuelle politiske dagsordener er nye nøgleord – også i it-branchen.
Det har firmaer som Microsoft, Cisco, NNIT og Devoteam indset - og arbejdet målrettet med.
På Computerworlds konference It-branchens image 2019 d. 14. maj kl. 9 til 13.30 på Børsen i København får du derfor deres bud samt en unik indsigt i, hvem der i de danske it-professionelles øjne leverer ydelse af høj kvalitet, hvem de har tiltro til og hvilke virksomheder, de tror, vil udvikle sig positivt i fremtiden.
Du får desuden indsigt i en række af de bedst vurderede it-virksomheders strategier og erfaringer – og hvad to af Danmarks bedste CIOs lægger vægt på, når de vælger teknologipartnere.
Konferencen baserer sig på Image Analysen 2019, en ny undersøgelse af it-branchen, som er udarbejdet af Computerworld i samarbejde med Instituttet for Opinionsanalyse A/S. I undersøgelsen deltager en lang række danske professionelle it-kunder, som har vurderet den konkrete indsats hos 50 centrale it-virksomheder og leverandører.
Deltagerne på konferencen vil modtage det aktuelle Computerworld-magasin med undersøgelsens resultater.
Du kan se det fulde program for konferencen samt melde dig til lige her.