Siden Power slog dørene op til sin første butik i midten af august 2015 er det gået stærkt for den relativt nye spiller på det danske elektronikmarked.
Power har ædt sig ind på konkurrenterne, og har nu en betragtelig andel af markedet. Ambitionen er at vokse med en milliard kroner om året de kommende år. Det skriver Børsen.
"Vi har lagt alle problemerne bag os. Vi er på et godt spor og kommer til at vokse med en milliard om året i de næste tre år frem," siger Jesper Boysen, der er administrerende direktør i Power til Børsen.
Ideen bag Powers forretningsmodel er løbende at tilpasse sig konkurrrenternes priser på elektroniske skilte i butikken.
Ambitionen er nu, at Power skal omsætte for 4,6 milliarder i 2019 og samme år levere det første driftsoverskud.
Læs også:
Elektronik-giganter slår alarm: Ny afgift på pc'er og smartphones vil sende priserne på himmelflugt
Om få uger er det slut: Computercity-butikkerne lukker og slukker i Danmark