Kan vi friste med et smartwatch?
Måske et par augmented reality-briller? Eller hvad med et af vores helt nye, digitale fitness-armbånd, der er smækfyldt med sensorer?
Udstillerne på Mobile World Congress i Barcelona havde i år i den grad fokus på trenden med bærbare teknologier, også kaldet wearables, som er udråbt til et af de helt store vækstområder i de kommende år.
Men rigtig mange af dem begår en klar fejl, både når de designer og markedsfører produkterne.
Det var et af hovedbudskaerne fra dr. Genevieve Bell fra Intel Labs, der på messen kom med et interessant indspark omkring alle de bærbare teknologier - briller, ure og fitnessudstyr - der er så meget fokus på i øjeblikket.
"Lige nu handler det mest om, hvad vi bærer. Det mest interessante spørgsmål er, hvorfor vi bærer det? Hvorfor bærer vi de her ting, og hvad kan vi bruge det til?"
Dette glemmer vi at fokusere på
Intel-forskeren pegede på, at et ur eksempelvis aldrig har handlet om teknologi, men derimod om, at man med uret opnår en vis status, sender et bestemt signal til omverdenen, styrker ens identitet og så videre.
Det samme gælder for briller. De er historisk blevet forbundet med, at man er vis, belæst - og måske også lidt nørdet.
"Der er en fantastisk mulighed for at lave teknologi, der virkelig betyder noget for folk"
Når man designer den slags bærbare teknologier, er man derfor nødt til at tage høje for alle de signaler, forbrugerne bevidst eller ubevidst lægger i produkterne, og ikke kun fokusere på specifikationer og ny teknologi.
"Produktet er bare en begyndelse. Det handler mindst lige så meget om, hvad det fortæller, og hvad det kan. Om hele økosystemet," sagde Genevieve Bell på Mobile World Congress, der ellers i høj grad er en messe, der tager udgangspunkt i nye teknologier.
Derfor er det svært at blive begejstret
Genevieve Bell påpegede samtidig, at forbrugerne generelt har ekstremt høje forventninger til, hvad eksempelvis et smartwatch skal kunne, fordi de er vokset op med Star Wars og lignende og derfor tror, at den fiktive verden nu er ved at blive virkelighed.
"Fiktionen har været meget med til at skabe meget høje forventninger. At kunne levere i forhold til de forventninger kræver meget hårdt arbejde," sagde hun og tilføjede, at det netop er i de høje forventninger, man bør kunne finde motivationen til at knokle endnu hårdere.
"Der er en fantastisk mulighed for at lave teknologi, der virkelig betyder noget for folk."
Kunderne skal hjælpe med innovationen
Hilde Tonne, der arbejder med produktinnovation hos Telenor Gruop, gav lidt af en opsang til operatørerne, som hun mener, langt hen ad vejen har glemt at fokusere på innovation i forhold til slutbrugerne - ikke mindst i forhold til den næste generation af mobile produkter.
"Vi er nødt til at begynde at opføre os som internetvirksomheder og at lære af internetvirksomheder. Vores mindset og organisationer skal kunne tilpasse sig til det," sagde hun om konkurrencen fra de nye spillere på markedet.
"Når vi bliver elsket af vores kunder, er det, at vi virkelig kan lave innovation," forklarede hun om, hvorfor det er nødvendigt at tage kunderne med på råd, når der skal udvikles nye løsninger og koncepter.
CEO'en fra virksomheden Blippar, der arbejder med augmented reality til blandt andet Google Glass, havde en lignende pointe i sin tale.
"Folk ønsker at blive inddraget, at røre og føle ved dit brand. Men vigtigst af alt så ønsker de at blive overrasket," sagde Ambarish Mitra.
Mere fra MWC 2014:
Ikke længere godt nok: Vi skal have en ny type mobilnetværk
Vi har prøvekørt Galaxy S5: Sådan fungerer den
Her er Samsungs nye kongemobil: Galaxy S5
Mark Zuckerberg på MWC: Her er mit næste store projekt
WhatsApp-stifter: Sådan vil vi bruge de 100 milliarder fra Facebook
Nokia satser på Android-platformen