Læs også:
Danske Telia-kunder ramt af nedbrud i mange timer
TDC har i de sidste tre dag ikke været i stand til at levere basale tjenester til alle firmaets kunder.
"Vi har desværre haft et nedbrud på vores login for brugere, der forsøger at tilgå Selvbetjening Privat, samt TDC PLAY over de seneste tre dage," fortæller Camilla Sebelius, der er kommunikationsrådgiver i TDC.
Ingen forklaring
Grunden til nedbruddet står åbenbart ikke helt klart for TDC, der holder kortene helt tæt ind til kroppen, når snakken falder på årsagen til problemerne.
"Årsagen er nogle ændrede konfigurationer, som desværre kan have en uheldig indflydelse andre steder i systemet," siger hun til Computerworld.
"Vedkommende, der kan udtale sig om nedbruddet, arbejder i øjeblikket i udlandet, og er derfor ikke til at træffe for en grundigere forklaring," forklarer hun.
"Vi beklager naturligvis, at det har ramt en del af vores kunder," siger hun.