Læs også:
TDC har seriøse problemer med fakturaer til kunder
Flere kunder er meget sure efter at have valgt TDC på indkøbsaftalen 02.08 under SKI.
Først følte de sig snydt, fordi TDC satte hastigheden ned, så de måtte købe tillægsprodukter for at få hastigheden op igen.
Siden har det vist sig, at faktureringen hos TDC halter gevaldigt.
Faktisk forklarer TDC, at et af problemerne er, at det er svært at koble tillægsprodukter på udvalgte telefonnumre hos en kunde.
Hos SKI er reaktionen hos kunde- og kommunikationsdirektør Jan Michelsen afdæmpet.
"SKI er i dialog med TDC for at hjælpe de kunder, der har oplevet problemer med faktureringen på 02.08," udtaler han.
TDC tager hånd om det
Han forklarer, at TDC har "stort fokus på problematikken" og er naturligvis også klar over, at de er forpligtet til at levere produkter til de priser, de har budt ind med.
"Det er vores indtryk, at TDC er i fuld gang med at tage hånd om problemerne," lyder det videre.
Samtidig afviser han, at der skal være tale om misvedligeholdelse af kontrakten indgået med SKI.
"Vi har tillid til, at TDC snarest får løst de udfordringer, der er med at fakturere kunderne korrekt, hvorfor det er alt for tidligt i processen at tale om en eventuel misligholdelse," mener Jan Michelsen.