I 2006 steg TomToms Indtjening med 89 procent til 1,364 milliard euro. Netto fortjenesten øgedes med 55 procent til 222 millioner euro.
I 2007 forventer producenten, at det europæiske og amerikanske marked for navigation vil vokse til 18 millioner enheder fra godt 10 millioner enheder i 2006. Den samlede indtjening ventes at ligge mellem 1,6 og 1,8 milliarder euro.
»Vi er verdens største selskab for autonavigation. Vi har omtrent fordoblet vores indtjening. Sammen med en stram omkostningsstyring har det muliggjort et sundt overskud og konsolidering«, siger Harold Goddjin, TomTom's administrerende direktør i en pressemeddelse og fortsætter:
»Sidste år blev personlig navigation en del af dagligdagen for millioner af mennesker. Personlig navigation fortsætter udviklingen fra at være et nyindført produkt frem til en bredt accepteret produktkategori. På baggrund af det store marked og en lav markedsdækning ser vi gode muligheder for fortsat vækst.«