Omsætningen steg med knap 30 procent til 75,5 millioner kroner og resultatet med cirka 40 procent til godt 5,5 millioner kroner, oplyser Axcess.
»Vi gik ind i Citrix for to og et halvt år siden, og det udgør nu 22 procent af vores forretning. Men IP-telefoni er det område, som vokser mest. Vi startede op for to år siden, og i år har vi haft 15 større installationer, og der er 15 i pipelinen,« forklarer han.
»IP-telefoni er ikke længere et spørgsmål om at snakke om det, men om hvornår. IP kommer til at accellere hurtigt. Det er der, jeg forventer, vi får den største vækst i det kommende år,« siger han.
»One-stop-shopping er dødt. I dag er det specialisterne, der vinder frem. De store it-systemhuse har måttet opgive at brede sig ud over det hele. Vi har vundet på at have specialviden inden for netværk,« slår Stig Abildsø fast.
Til næste år forventer Axcess at øge medarbejderstaben yderligere samt cirka 30 procents vækst i både omsætning og indtjening.