Det er udviklingen på fladskærmsmarkedet, som har ansporet leverandøren til den nye produktfilosofi.
»Timingen er rigtig. Den kraftige vækst i salget af TFT-monitorer til pc'er har skabt et stærkt voksende marked for skærmrens, som egner sig til de sarte skærme. Her benytter vi blandt andre b-t-b-forhandlere. Men der er også en udvikling på vej med flade tv-skærme i hjemmene, som retail kan få glæde,« siger salgschef Per Hindkjær til CRN.
»Da forhandlerne så det, synes de helt klart, at det var en god idé med designet, men der er også andre fordele, vi vælger at slå på,« tilføjer han og peger på, at væsken er uden alkohol, som kan skade overfladen på de flade skærme, og at væsken rummer en lille smule gel, der forhindrer den i at sive ned igennem det lille mellemrum mellem skærm og kabinet forneden på skærmen.
Per Hindkjær forklarer, at produktet har været et par år undervejs, og at han har forventninger til, at det ikke kun får succes i retail, men også kan finde afsætning hos b-t-b-forhandler som Topnordic og Atea.
Den vejledende udsalgspris inklusive moms opgiver han til 89.95 kroner for OneClean, som leveres indpakket i en AM-æske, hvor produktet kan ses igennem en plastrude.