Med helsidesannoncer i en række dagblade vil Dustin nu trække privatkunder ind til deres privatshop på internettet, Dustin Home. Annoncekampagnen startede 4. januar og løber til og med næste uge i Ekstra Bladet, Metroxpress, Se og Hør og Urban. I alt vil Dustin bruge over en halv million kroner på kampagnen.
Dustin tyvstartede dog på deres reklamekampagne allerede 25. december. En lang række fysiske butikker starter deres udsalg i ugen efter jul, hvor mange kunder er i humør til at gå på udsalg. De kunder vil Dustin gerne have i deres webshop, forklarer Michael Haagen Petersen, der er administrerende direktør i Dustin.
»Vi var interesseret i at ramme den vibe i markedet, hvor mange kunder er i udsalgsmode,« siger Michael Haagen Petersen.
Ifølge ham gav sidste uges kampagne gode resultater, og det giver ham lyst til at fortsætte annonceringen.
»Vi har ønsket at fortsætte den gode tendens, som vi havde med vores annoncekampagne i december,« siger Dustin-direktøren.
Han fortæller, at Dustin er klar til yderligere større reklamekampagner overfor deres privatkunder.
»Man kan regne med at se os i stor stil fremover, for det er marked, som vi satser på,« siger Michael Haagen Petersen.