Fox har seriøse planer om at bruge MySpace som deres egen private YouTube.
Fox Interactive Media er allerede i gang med at planlægge, hvordan de kan bruge MySpace til at promovere Fox' tv-shows, og for nylig udtalte direktøren, at Fox er ved at indgå aftaler med andre tv-kanaler om at lægge deres materialer ud via Fox' kanaler på MySpace.
Der har længe været snak om en YouTube-dræber, men Fox vil ikke bekræfte, om de selv ser initiativet som sådan. Dog nævnte de muligheden for, at også andre tv-stationer kan være med, og det vil give MySpace et boost.
Derudover har Fox overvejet at lade MySpace-brugere lægge Fox' programmer ud på deres egne sider. Fox lægger i forvejen nogle af deres udsendelser ud på MySpace efter de har været vist i fjernsynet.
I slutningen af sidste år var der offentlige overvejelser fra Fox, Viacom og CBS om sammen at lancere en fælles videoportal. Det her kunne være kulminationen på det projekt.
Både Fox og MySpace er ejet af Rupert Murdochs News Corp.