Michael Zink

VP of Sales og GM Nordic & Eastern Europe hos Celonis

Twitter

@MichaelZinkDK

Linkedin

Se Michael's LinkedIn profil

Michael Zink er VP of Sales og GM Nordic & Eastern Europe hos Celonis.

Han har hele karrieren været beskæftiget i store internationale virksomheder i tech-industrien, nationalt og internationalt - altid med et stærkt fokus på salg, resultater og ledelse, der giver medarbejderne større ansvar og beslutningskompetencer.

Han er uddannet Cand.Oecon fra Århus Universitet.
6 artikler på Computerworld

Michael Zink

Hvis bare man kunne digitalisere en ko

Klumme: Optimering af processer handler ikke kun om at maksimere udbyttet, det handler i lige så høj grad om at afsløre og rette op på skjulte effektivitetsfordele og blive bedre til ikke at ødsle med ressourcerne.

20. juli 2022 kl. 10.40 | læs »

Tiderne skifter, og virksomhedernes fokus og muligheder må skifte med…

Klumme: Vi har kun set toppen af isbjerget. Virksomhederne har brug for hele tiden at tilpasse sig det aktuelle landskab i forhold til ændrede kundeforventninger, og teknologi vil spille en enorm rolle, når det gælder at hjælpe virksomheder med at transformere sig effektivt.

11. februar 2020 kl. 10.00 | læs »

Der ligger to store muligheder gemt i en netværksbaseret organisation - se nu at komme igang

Klumme: Der er en grund til, at partnerskaber er det nye sort - og også bør også være det internt. Der ligger to store muligheder gemt i en netværksbaseret organisation

30. september 2019 kl. 12.30 | læs »

Digitalisering er ikke kun forbeholdt it-afdelingen - og den stopper ikke, når vi går hjem fra arbejde

Klumme: Mange små- og mellemstore virksomheder oplever, at digitaliseringen er kompleks og lyder som en meget stor udfordring. For er de nu digitaliserede nok? Men løsningen er ikke så svær.

28. marts 2018 kl. 09.15 | læs »
1

Årets vigtigste tema hos topcheferne: It er altså ikke en udgift - det er en tvingende nødvendig investering

Alt for mange virksomheder og ledende direktionsmedlemmer nedtoner værdien af it og CRM, fordi de er oplært og påvirket gennem årtier til at se områderne som udgifter og ikke vitale investeringer. Men tiderne er skiftet. Nu sætter teknologien dagsordenen, og den venter ikke på nogen.

8. marts 2017 kl. 11.31 | læs »
3

"Vi er koblet op med hinanden og til hinanden som aldrig før - hop med på toget nu, inden det kommer mere op i fart"

Klumme: "Alt for mange har fortsat foden på bremsen og kan, vil eller ønsker ikke at erkende, at deres forretningsplatform har afgørende brug for ny kapital i form af avanceret kundeindsigt."

4. januar 2017 kl. 12.01 | læs »