Klumme: Optimering af processer handler ikke kun om at maksimere udbyttet, det handler i lige så høj grad om at afsløre og rette op på skjulte effektivitetsfordele og blive bedre til ikke at ødsle med ressourcerne.
20. juli 2022 kl. 10.40 |
læs »
Klumme: Vi har kun set toppen af isbjerget. Virksomhederne har brug for hele tiden at tilpasse sig det aktuelle landskab i forhold til ændrede kundeforventninger, og teknologi vil spille en enorm rolle, når det gælder at hjælpe virksomheder med at transformere sig effektivt.
11. februar 2020 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Der er en grund til, at partnerskaber er det nye sort - og også bør også være det internt. Der ligger to store muligheder gemt i en netværksbaseret organisation
30. september 2019 kl. 12.30 |
læs »
Klumme: Mange små- og mellemstore virksomheder oplever, at digitaliseringen er kompleks og lyder som en meget stor udfordring. For er de nu digitaliserede nok? Men løsningen er ikke så svær.
28. marts 2018 kl. 09.15 |
læs »
Alt for mange virksomheder og ledende direktionsmedlemmer nedtoner værdien af it og CRM, fordi de er oplært og påvirket gennem årtier til at se områderne som udgifter og ikke vitale investeringer. Men tiderne er skiftet. Nu sætter teknologien dagsordenen, og den venter ikke på nogen.
8. marts 2017 kl. 11.31 |
læs »
Klumme: "Alt for mange har fortsat foden på bremsen og kan, vil eller ønsker ikke at erkende, at deres forretningsplatform har afgørende brug for ny kapital i form af avanceret kundeindsigt."
4. januar 2017 kl. 12.01 |
læs »