Klumme: Erfaringerne siger, at den digitale transformation giver store ledelsesudfordringer.
24. januar 2022 kl. 10.31 |
læs »
Klumme: Der er ret delte meninger om, hvorvidt en organisation vil have fordel af at omstille hele organisationen på samme tid eller lade det ske trinvist eller endda udenfor den eksisterende organisation.
21. januar 2022 kl. 09.55 |
læs »
Klumme: Datadrevne beslutninger leder typisk til bedre beslutninger. Ledere vil enten omfavne dette faktum eller blive erstattet af andre, der gør. I sektor efter sektor vil virksomheder, der finder ud af at kombinere domæneekspertise med dataindsigt, trække fra deres konkurrenter.
17. januar 2022 kl. 09.45 |
læs »
Klumme: Majoriteten af virksomheder benytter stadig data i siloer i stedet for at dele dem på tværs af organisationen. Det er nok en af de største hurdler for traditionelle virksomheder, der netop ikke har data i hjertet af deres DNA.
14. januar 2022 kl. 11.20 |
læs »
Klumme: Data og ny teknologi er vigtige for virksomhedernes daglige arbejde.
5. januar 2022 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Der skal aggressivitet til på ledelsesniveau, hvis nye, teknologidrevne forretningsmodeller skal sættes i værk. Frygten for at miste magt og indflydelse er en reel stopklods.
26. februar 2016 kl. 15.41 |
læs »
Klumme: Hvis virksomhederne ellers magter at favne teknologien, bliver det meget snart meget lettere at være borger og kunde. Det er masser af juridiske og etiske spørgsmål, javel, men det handler om at begejstre og bejle til kunden.
25. februar 2016 kl. 15.01 |
læs »
Klumme: At indsamle, bearbejde, dele og proaktivt anvende data og viden kan i sig selv være en udfordring, men det er essentielt i den kundeorienterede virksomhed. Det er en af lærerne fra InterConnect 2016 i Las Vegas, hvor jeg i øjeblikket befinder mig.
24. februar 2016 kl. 10.31 |
læs »
Klumme: Uanset hvilken branche, din virksomhed tilhører, kan nye muligheder være vundet eller tabt på den første interaktion med en kunde. En kundestrategi er helt afgørende. Men ingen brancher er i sikker havn med de nye strømninger.
23. februar 2016 kl. 10.01 |
læs »
Klumme: Mange CRM-projekter har ofte stort fokus på valg af system - her er ekspertens svar på, hvad du skal vælge til din virksomhed.
14. januar 2015 kl. 16.04 |
læs »