Klumme: Der skal aggressivitet til på ledelsesniveau, hvis nye, teknologidrevne forretningsmodeller skal sættes i værk. Frygten for at miste magt og indflydelse er en reel stopklods.
26. februar 2016 kl. 15.41 |
læs »
Klumme: Hvis virksomhederne ellers magter at favne teknologien, bliver det meget snart meget lettere at være borger og kunde. Det er masser af juridiske og etiske spørgsmål, javel, men det handler om at begejstre og bejle til kunden.
25. februar 2016 kl. 15.01 |
læs »
Klumme: At indsamle, bearbejde, dele og proaktivt anvende data og viden kan i sig selv være en udfordring, men det er essentielt i den kundeorienterede virksomhed. Det er en af lærerne fra InterConnect 2016 i Las Vegas, hvor jeg i øjeblikket befinder mig.
24. februar 2016 kl. 10.31 |
læs »
Klumme: Uanset hvilken branche, din virksomhed tilhører, kan nye muligheder være vundet eller tabt på den første interaktion med en kunde. En kundestrategi er helt afgørende. Men ingen brancher er i sikker havn med de nye strømninger.
23. februar 2016 kl. 10.01 |
læs »
Klumme: Mange CRM-projekter har ofte stort fokus på valg af system - her er ekspertens svar på, hvad du skal vælge til din virksomhed.
14. januar 2015 kl. 16.04 |
læs »
Klumme: Virksomhederne køber CRM-software som aldrig før. De får masser af funktionalitet og mange licenser, men det bliver bare ikke brugt til noget.
9. januar 2015 kl. 14.46 |
læs »