Verdens mest berygtede hacker Kevin Mitnick er på vej med en skønlitterær bog om den menneskelige faktor i IT-sikkerhed.
30. juli 2002 kl. 11.24 |
læs »
138 millioner kroner i bod. Det er, hvad Spaniens konkurrencetilsyn forlanger af Telefonica som straf for at "stjæle" kunder fra konkurrenter med ulovlige metoder.
25. juli 2002 kl. 09.22 |
læs »
Både virksomheder og privatbrugere bliver udsat for stadig mere forstyrrende spammail. Det koster produktivitet hver eneste dag. I grelle tilfælde kan spam betyde en mistet samarbejdspartner.
25. juli 2002 kl. 09.18 |
læs »
En systemadministrator, der er så fantastisk i sit job, at man får lyst til at kysse ham af bar begejstring. Kender du sådan en? Eller findes han kun i dine drømme? Skriv til os og beskriv ham - eller hende.
24. juli 2002 kl. 15.43 |
læs »
Er vilkårene for at skabe levedygtige virksomheder i Århus tillokkende nok? Kan samarbejdet mellem erhvervslivet og uddannelserne blive bedre? Det vil den politiske ledelse i Århus nu undersøge for at gøre Århus til iværksætterby nummer ét.
24. juli 2002 kl. 10.01 |
læs »
Det er synd for klodens systemadministratorer, at den eneste opmærksomhed, de får, er surt brokkeri, når noget ikke virker. Derfor har en amerikansk en af slagsen opfundet en årlig hædersdag for de stakkels oversete.
23. juli 2002 kl. 15.57 |
læs »
Hver fjerde danske leder skifter job, fordi de flygter fra dårlig ledelse fra deres chefs side. Det viser en undersøgelse fra en organisation for ledere.
23. juli 2002 kl. 10.38 |
læs »
Uden indlevelse ingen overlevelse. Det er budskabet i en rundspørge blandt danske virksomhedsledere. De mener, det er mere afgørende at have forstand på mennesker end på økonomi.
22. juli 2002 kl. 07.58 |
læs »
2M Invest kan ikke give pressen skylden for sin deroute. Det fastslår kommunikationsrådgiver Erik Ove. Selskabet må indse, at heftig medieomtale forstærker både op- og nedture.
19. juli 2002 kl. 13.06 |
læs »
At have en fortrolig coach, som ser tingene udefra, bliver mere og mere almindeligt blandt danske chefer. Coachen spørger og lytter. Det hjælper toplederen med at blive klædt på til kommunikation og dermed forebygge uro på virksomheden.
19. juli 2002 kl. 10.47 |
læs »