?.eller vil du ikke hellere ha? ros og anerkendelse for din indsats.
27. maj 2011 kl. 12.24 |
læs »
...også selvom de påstår det modsatte.
29. april 2011 kl. 11.31 |
læs »
? også selv om din chef ikke gør?
24. marts 2011 kl. 14.32 |
læs »
? og hvorfor finder IT-Branchen sig i det?
25. januar 2011 kl. 12.39 |
læs »
Hvis du stadig har mål for 2010 du ikke har nået endnu, så er det ved at være sidste chance.
Måske du bare skulle sætte en ny deadline på målet og tjekke din målsætning op imod følgende syv gode råd for de gode målsætninger.
9. december 2010 kl. 12.24 |
læs »
? og hvad gør du ved det?
12. november 2010 kl. 11.09 |
læs »
? og hvordan kunne det gå endnu bedre?
14. oktober 2010 kl. 12.42 |
læs »
? og hvis problem er det i grunden?
2. september 2010 kl. 09.46 |
læs »
Efter 20 år i IT branchen troede jeg ikke det at det ville blive aktuelt at skrive Klumme om forhandlerens value add. Virkeligheden har dog igen spillet mig et puds, og dette emne syntes evigt aktuelt.
23. juni 2010 kl. 10.08 |
læs »
27. maj 2010 kl. 11.00 |
læs »