Klumme: Den globale trend er ikke ensbetydende med, at vi ikke skal agere lokalt!
2. december 2010 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Lad hjertebørnene flytte hjemmefra til fordel for medarbejderne, som får lov til at fordybe sig der, hvor de er stærkest.
21. oktober 2010 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Hvad gør virksomheden, hvis krisen har været for hård ved medarbejderne, og de derfor søger nye og måske grønnere græsgange?
8. september 2010 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Danske it-konsulenter er nødt til at blive voksne. Se her hvorfor.
6. april 2010 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Tætte og stærke kunderelationer er vigtige, fordi de sikrer os gode samarbejder og en stabil omsætning. Og det gode budskab har kun godt af at blive genopfrisket og pakket ind i nyt papir.
4. februar 2010 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Kommunikation og inddragelse af medarbejdere er alfa og omega, når to firmaer fusionerer.
9. december 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Der har længe været en tendens til at fremelske multikunstneren, men nu er tiden moden til at udnytte vores specialistkompetencer.
29. oktober 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Vores behov for at være online og opdateret bliver større og større. Men har de sociale netværk forretningsmæssig værdi, eller er de bare tidsrøvere?
11. september 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Det er tid til at flytte fokus fra produkterne over på kunderne, og i den nye virkelighed skal alle medarbejderne kunne sælge sand i Sahara.
19. juni 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Bevar fællesskabsfølelsen og det gode arbejdsmiljø i krisetider som disse.
30. april 2009 kl. 10.00 |
læs »