Computerworld-læseren Jørgen Bundgaard frygtede, at han søns iPhone var død for altid. Men det har en ny softwareopdatering fra Apple ændret på.
19. februar 2016 kl. 12.55 |
læs »
Nu skifter Apple forklaring og hjælper kunder, der er ramt af den såkaldte "fejl 53", som har gjort tusindvis af iPhones ubrugelige. "Det var designet til at være en fabriks-test," lyder forklaringen nu fra Apple.
19. februar 2016 kl. 08.31 |
læs »
Du får det svært i fremtiden, hvis du har en gennemsnitlig uddannelse og et gennemsnitligt job med en gennemsnitlig løn.
18. februar 2016 kl. 06.10 |
læs »
Udviklingen er uundgåelig. Reparatører og hobby-entusiatser går en svær fremtid i møde. Det er der en særlig grund til.
17. februar 2016 kl. 12.26 |
læs »
Apple tvangslukker din iPhone, hvis du har anvendt en uautoriseret reservedel til at reparere den med. Det er der gode grunde til, mener Apple. Men ikke alle er enige. Her får du svar på ni vigtige spørgsmål om Apples tvangslukninger.
16. februar 2016 kl. 11.47 |
læs »
Apple er tavs som graven, efter selskabet har tvangslukket brugeres iPhones.
16. februar 2016 kl. 06.32 |
læs »
I den seneste uge har sagen om Apples kontroversielle "fejl 53" skabt stor debat blandt Computerworlds læsere.
15. februar 2016 kl. 10.05 |
læs »
Forbrugere, der har fået spærret deres iPhone på grund af "fejl 53" skal have erstattet deres mobiltelefoner, lyder det fra advokater, der nu trækker Apple i retten.
12. februar 2016 kl. 11.56 |
læs »
"Det går langt ud over det saglige hensyn til sikkerheden, når det betyder, at det efterfølgende er umuligt at låse telefonen op og kunderne er tvunget til at gå ud og købe en ny telefon," lyder det fra Forbrugerrådet.
11. februar 2016 kl. 15.00 |
læs »
Svindlere, der misbruger Airbnbs navn til at snyde lejere, bliver et større og større problem, advarer politiet.
11. februar 2016 kl. 13.16 |
læs »