Den digitale signatur skal kunne bruges på en hvilken som helst computer, hvornår man end vil. Holbæk Kommune forsøger sig ved at uddele cd'er med signaturen på. Til foråret kan man hente en signatur i en række butikker.
10. oktober 2006 kl. 15.38 |
læs »
Uddannelsesforum 2006: Administrerende direktør for Microsoft Danmark, Jørgen Bardenfleth, opfordrer it-branchen til at gøre en større indsats for at udbrede it i uddannelsessystemet. Microsoft har selv sat en række initiativer i gang, men sker det for at gavne samfundet eller for at gavne Microsoft?
6. oktober 2006 kl. 12.04 |
læs »
Det statslige Finanstilsyn overvejer at forbyde, at man kun identificerer sig med digital signatur, når man skifter bank. Signaturen er ikke sikker nok, lyder det.
6. oktober 2006 kl. 11.26 |
læs »
6. oktober 2006 kl. 00.00 |
læs »
6. oktober 2006 kl. 00.00 |
læs »
Uddannelsesforum 2006: Rapporten E-learning Nordic 2006 viser, at elever, lærere og forældre oplever en effekt af at bruge it. Hvordan passer det egentlig sammen med historier i medierne om elever, der surfer i timerne? Hør hvad projektleder Sanya Gertsen Pedersen har at sige. (04:03)
5. oktober 2006 kl. 15.27 |
læs »
Kuglepennen vinder stadig over tasteturet på flere studier på de danske universiteter. Universiteterne forsvarer sig med praktiske og økonomiske problemer.
5. oktober 2006 kl. 12.49 |
læs »
Uddannelsesforum 2006: Den offentlige sektor tager ikke it alvorligt nok, mener administrerende direktør i IBM Danmark, Lars Mikkelgaard-Jensen.
4. oktober 2006 kl. 16.00 |
læs »
Uddannelsesforum 2006: Ud med kridtet og ind med video og internet direkte på skoletavlen. Interaktive whiteboards bliver hypet på årets uddannelsesforum. Flere lærere er dog skeptiske.
4. oktober 2006 kl. 12.23 |
læs »
Uddannelsesforum 2006: Carsten Jessen, forsker i medier, it og læring og koordinator for spilforskning.dk, opfordrer lærere over hele landet til at tage teknologien til sig og brugen den i undervisningen - computerspil er et godt læringsmiddel. Hør interviewet (11:07)
4. oktober 2006 kl. 11.17 |
læs »