Avatar billede steerman Nybegynder
04. december 2014 - 18:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

TDC HomeTrio

Jeg overvejer at få TDC HomeTrio, dog er mit problem at mit telefonstik er i mit soveværelse.

Hvad har jeg af muligheder for at få TV i stuen?

Kan man få et RJ11 trådløs forskyder, eller RJ45 trådløs forskyder, da TDC TV boksen kræver et RJ45 kabel sat ind i den?
Avatar billede moddi100 Seniormester
04. december 2014 - 19:05 #1
Du burde sagtens kunne finde en modtager, der kan lave det trådløse signal om til et kablet (tænk bare på telefoner eller (bærbare)computere), dette kan de sagtens.

Dog er den eneste rigtig løsning i mine øjne, at sende signalet gennem et kabel. Enten skal du sætte et standard RJ45 rundt langs væggene eller også skal du tage et kig på Powerline adapters.

Disse puttes ind i en stikkontakt og kan transmittere internettet via elnetværket i dit hus. Du har så blot en adapter i hver ende. Jeg anvender selv løsningen og oplever næsten fuld forbindelse på tværs af huset. Noget jeg på ingen måde kan efterligne med et trådløst WIFI.
Avatar billede steerman Nybegynder
04. december 2014 - 19:09 #2
Send et svar, så bruger jeg powerline adapter løsningen. ;-)
Avatar billede moddi100 Seniormester
04. december 2014 - 19:15 #3
God fornøjelse :)
Avatar billede jk45 Forsker
04. december 2014 - 19:15 #4
Du skal slet ikke spekulerer på det, det bliver altsammen installeret af en tekniker så lad endelig være med at gå ud og købe noget

mvh

Jan