Avatar billede Nespej Nybegynder
25. november 2014 - 12:14 Der er 3 kommentarer

Run-time error 9 - Subscribt out of range

Hejsa

Jeg få en fejl i et excel ark. er der nogen der kan se hvad der kan være glat ??

Debug sige fejlen ligge i denne linje :

.RowHeight = Sheets(Sheets("HovedArk").Range("D20").Value).Rows(80).RowHeight

det virker vis jeg køre samme ark på en anden computer.

Claus
Avatar billede finb Ekspert
25. november 2014 - 13:07 #1
Skal det ikke være:

.RowHeight =Sheets(("HovedArk").Range("D20").Value).Rows(80).RowHeight
Avatar billede Nespej Nybegynder
25. november 2014 - 13:51 #2
Nej det har jeg prøvet, men uden held.
Avatar billede kabbak Professor
25. november 2014 - 21:03 #3
jeg forstår ikke
.RowHeight = Sheets(Sheets("HovedArk").Range("D20").Value).Rows(80).RowHeight

er du sikker på at det ikke er dette du mener
Sætter række højde på række 80 i det aktive ark og finder tallet i Sheets("HovedArk").Range("D20").Value

Rows(80).RowHeight = Sheets("HovedArk").Range("D20").Value