Avatar billede karenglistrup Praktikant
04. november 2014 - 09:31 Der er 4 kommentarer

eksport af kontaktpersoner fra Outlook for Mac 2011 til excell?

Jeg har godt 1000 kontakter, som jeg gerne vil have sorteret og herefter skal jeg udsende en mail til mange af dem.
Jeg har brug for lidt hjælp til hvordan jeg får eksporteret alle adresserne over i et excell-ark.
Hvem kan mon give mig en vejledning?
vh Karen
04. november 2014 - 11:25 #1
I den rigtige Outlook sker det via Filer->Indstillinger, Avanceret
Klik på knappen Eksport, og følg guiden.
Her vælger du bl.a. at det er kontaktpersoner, du vil eksportere, og at det skal være i Excel-format.

Ved ikke om du kan bruge noget af det i Outlook for Mac.
11. november 2014 - 12:25 #2
Har du glemt spørgsmålet???
Avatar billede karenglistrup Praktikant
03. januar 2015 - 09:49 #3
Ja for søren, Undskyld, Erik. Det var fint - jeg fik løst problemet. Hvordan er det lige, jeg får givet dig point?
(det er så sjældent, jeg er herinde, og det er altså ikke heeeelt tydelig, hvor jeg bøvler med det hver gang. ;)
Avatar billede karenglistrup Praktikant
03. januar 2015 - 09:50 #4
Se, nu kan jeg åbenbart kun acceptere mit eget svar og give mig selv point!??