Avatar billede susanne72 Nybegynder
03. november 2014 - 15:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

C5 - udskrive alle kundens fakturaer

Hvordan udskriver jeg samtlige fakturaer & kreditnotaer på en specifik kunde i en afgrænset periode?

Skal lave en detaljeret salgsopgørelse for denne specifikke kunde.

Mvh Susanne
Avatar billede danjo Novice
03. november 2014 - 16:03 #1
Hej Susanne!

Du går ned i
ORDRE - RAPPORTER - ARKIVER - MASSEUDSKRIFT

Her indsætter du et nyt felt til at afgrænse din salgsperiode på, ved at trykke F2 og indsætte feltet FakturaFølgeseddelDato.

I næste skærmbillede vælger du "FakturaKopi" og trykker OK. Så vil den skrive til den printer du brugte sidst til at skrive fakturaer ud på.

Hvis du skal lave en salgsopgørelse på fakturalinje niveau, kan du vælge at udlæse to kartoteker, OrdreArkiv og OrdreLinjeArkiv til Excel.

Ved at bruge PowerPivot, kan du koble de to tabeller sammen via ordrenummeret, og så få vist salgsopgørelsen på f.eks. varenummer i den givne periode. Det er nemt og hurtigt gjort.

Mvh
Dan Johansen
www.consona.dk
Avatar billede susanne72 Nybegynder
04. november 2014 - 08:36 #2
Fantastisk - havde ikke et felt til debitornr, men havde jo lige lært, at felter kunne tilføjes via F2.

Tusind tak.