Avatar billede kanelkage Nybegynder
02. november 2014 - 16:19 Der er 2 kommentarer

Hjælp, virus på Mac?

Hej. På min MacBook er der kommet noget, jeg tror er virus. Den laver de fleste ord til store blokbogstaver og farver dem grønne. Fx var jeg inde et sted, hvor der var en sætning hvor der stod "jeg er single og jeg er lykkelig", så gjorde den single til SINGLE og farvede det grønt, når man så kørte musen over ordet, var der et link til single.dk. Og sådan gør den med det fleste ord. Den kan ikke se tv 2 play længere og heller ikke en masse andet. Jeg har dog lavet en ny bruger på den og den bruger virker fint? Hvad kan der være sket med administratorbrugeren?
Avatar billede claes57 Ekspert
02. november 2014 - 20:18 #1
Det lyder som om det kun er når du er på nettet. Så se efter alle udvidelser og toolbars i browser - slet alt du ikke er 100% på at du kender og vil beholde.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
03. november 2014 - 16:17 #2
Hvis du ikke får en løsning her, syntes jeg du måske skulle prøve i dette forum.

http://www.macnyt.dk/forum/

Har selv fået rigtig meget hjælp til min Mac der.