Jeg synes ikke rigtigt jeg kan finde en løsning på dette, her i forum.
Jeg har et kalkulationsprogram der kan generere en Excel-fil, og gør det ens hver gang, jeg vil så anvende denne Excel-fil til at arbejde videre med.
indholdet lægger sig automatisk på ark 1, og jeg vil derfor arbejde videre i ark 2. For at min mission kan lade sig gøre, skal jeg automatisk have det indhold der lægger sig i ark 1, kolonne B, til at lægge sig i ark 2, kolonne D.
Jeg vil bare gerne at det sker "automatisk", således at jeg kan kopiere fremtidige udtræk ind i en kopi af denne fil, og så har jeg de info jeg skal arbejde videre med, med det samme.
Jeg skal have indholdet af 8 kolonner fra et ark til et andet, og da de lægger sig samme sted hver gang, vil det være et stærkt værktøj i den videre databehandling.
Det virker kun en gang, det skal jo netop være sådan at når man har et nyt projekt, kopieres det til ark 1 i en kopi af det oprindelige, og de nye data vises så på ark 2 uden at man skal gøre mere.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.