Avatar billede kempy Nybegynder
09. oktober 2014 - 17:27 Der er 5 kommentarer

Internet Problemer

Hej allesammen!

For omkring 2-3 måneder siden begyndte mine ping inde i de forskellige spil, at stige fra 25 til 120+. Og efterhånden har jeg lagt mærke til, at hver gang min søster tænder hendes computer, sprænger min ping i luften. Håber i har nogle gode svar!

Tak på forhånd!
Avatar billede claes57 Ekspert
09. oktober 2014 - 20:28 #1
Så må du lade være med at spille når hun har sin pc tændt.
Ellers må du se i jeres routers manual om du kan give din forbindelse en højere prioritet.
Avatar billede Blueeyez Mester
10. oktober 2014 - 00:01 #2
Måske du skulle spørge hvad hun laver? Ellers må du bruge lan kabel..
Avatar billede kempy Nybegynder
10. oktober 2014 - 12:21 #3
@Claes57.. Hendes Pc er tændt 24/7 og hun slukker den aldrig når hun går i seng, det er især træls i weekenden.

@Blueeyez.. Hun laver ikke noget specielt, bare så snart hendes pc er tændt, kan jeg mærke det. Og jeg bruger allerede lan kabel..
Avatar billede claes57 Ekspert
10. oktober 2014 - 12:48 #4
Så må du nok snakke med søsteren. Måske er der snavs på pc, så den laver mere end hun lige er klar over.
Avatar billede Blueeyez Mester
10. oktober 2014 - 13:08 #5
#3 tjek hendes pc for virusser mm og tjek om der er toolbars installeret i den browser hun bruger og i tilføj fjern programmer (det hedder noget andet i vista, 7 og 8.

Kører selv linux og slipper derfor for den del der..