Avatar billede khj51 Nybegynder
28. august 2014 - 17:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Adobe Flash Player update gennemføres ikke

Jeg har AFP, og den fungerer, men jeg har i månedsvis ikke kunne få den opdateret. Installationen starter, men bjælken nederst på skærmen med valg mellem 'kør' og 'gem' vises overhovedet ikke.
Har Norton Antivirus 360, og jeg har en mistanke om, at det er problemet, men jeg aner ikke hvad jeg skal gøre ved det.
Har blokeret for pop-up vinduer.
Ifølge joblisten er der ikke andre programmer, der kører.
Avatar billede claes57 Ekspert
28. august 2014 - 18:28 #1
gå ind på
http://get.adobe.com/flashplayer/otherversions/
fjern hak ved mcafee - og vælg windows-version og browser. Så kan du downloade hele pakken. Når den er nede, så kan du højreklikke på den hentede fil og vælge 'kør som administrator'. Det skulle kunne gøre det. Ellers kan du deaktivere internet og viruskontrol, og så prøve igen. Husk at aktivere viruskontrol før internet når du er færdig.
Avatar billede khj51 Nybegynder
28. august 2014 - 19:35 #2
Glemte at skrive at jeg har Windows 7 og bruger Internet Explorer version 11.0.9600.17239

Tak for dit hurtige svar, men der sker bare det sædvanlige: programmet stopper ved step 2/3 i installationen.
Så ikke nogen mulighed for at fjerne et hak ved McAfee - hvor skal det gøres ?
Har godt tænkt på muligheden med at deaktivere internet og Norton, men kan ikke huske hvordan man gør ! Det er vist noget med at gå i menuen 'Funktioner' i IE eller ..
Avatar billede khj51 Nybegynder
28. august 2014 - 19:42 #3
Hovsa - nu virkede det sandelig !
Jeg besluttede at jeg lige ville prøve en gang til, og så var den der. Underligt !
Tak for hjælpen.
Avatar billede khj51 Nybegynder
28. august 2014 - 19:48 #4
Tak for hjælpen.