Avatar billede motek Nybegynder
25. august 2014 - 16:36 Der er 7 kommentarer

Chipset...

Hej.

Jeg har en bærbar, hvor jeg ikke kan komme i "kontakt", med hverken lydkort, LAN eller USB...
Vil det hjælpe at downloade en chipset-driver, eller er det simpelthen hardwaren, der bare er stået af..

Det er en Medion MD 98410.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. august 2014 - 18:03 #1
Det skal så forstås at de ikke er synlige i enhedshåndteringen?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. august 2014 - 18:05 #2
Hvor længe har de været "væk"?
Få dage? Prøvet systemgendannelse til da det virkede?
Avatar billede motek Nybegynder
25. august 2014 - 18:26 #3
Jo, de er synlige i enhedshåndtering, men når jeg forsøger at åbne f.eks. lydkortet, får jeg den besked at ingen enhed er installeret....

Der var kraftig torden i umiddelbar nærhed, her i sommer, så det er sikkert der, hunden ligger begravet.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. august 2014 - 18:37 #4
Det kan det være ja. Jeg har selv mistet et netkort på denne pc. Heldigvis havde jeg et eksternt liggende.

Er der gule anmærkninger ud for dem?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. august 2014 - 18:38 #5
Har du prøvet at fjerne enhederne og lade Windows geninstallere dem?
Avatar billede motek Nybegynder
25. august 2014 - 19:43 #6
Nej ingen gule anmærkninger, og jeg har lige formateret og installeret Win 7 igen.... Og ja, måske skulle jeg prøve at fjerne dem...
Avatar billede motek Nybegynder
25. august 2014 - 19:46 #7
Den eneste anmærkning, der er i enhedshåndtering, er noget med PCI-controller, til simpel kommunikation..