Avatar billede madseksperten Nybegynder
19. august 2014 - 12:46 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

vibrator via app

Hejsa

Jeg overskriften lyder lusket, men der er nu ikke nogle skumle bagtanker. Men jeg vil høre om der er nogle der ved om man kan købe en chip, komponent som man kan vibrere med via sin smartphone. Det vil sige man lavede en app på sin smartphone, hvor man kunne få chippen til at vibrere selvom man var 100 km væk.

Mvh Mads
Avatar billede Confidenze Praktikant
19. august 2014 - 12:55 #1
Jeg har ikke svaret på spørgsmålet, men din uddybning af overskriften fik bestemt ikke mindre lumre tanker igang!
Er meget spændt på om der er nogen som ved mere om dette! :-D
Avatar billede claes57 Ekspert
19. august 2014 - 13:32 #2
19. august 2014 - 14:39 #3
Du får svært ved at opnå 100m med de "åbne" trådløse teknolgier som telefoner understøtter i dag. Det eneste spektrum du frit kan bruge er 2,4GHz, alle andre skal du havde licens til.

Her er to produkter der anvender BT:
http://www.amazon.com/Koolertron-Bluetooth-Bracelet-Cellphone-Wristwatch/dp/B0058LOZMA
http://www.amazon.com/Bluetooth-Incoming-Alert-Vibration-Alarm/dp/B009MOF8E8
Avatar billede finb Ekspert
19. august 2014 - 14:41 #4
Cafeer udleverer kunde-brikker, der vibrerer, når køkkenets pc melder, at maden kan afhentes.
Avatar billede madseksperten Nybegynder
25. august 2014 - 20:33 #5
Jeg takker for svar. Claes og Blacknight vil i dele pointene?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. august 2014 - 20:41 #6
Ligemeget med mig. Med undervejs kom jeg til en app som kunne tale med anden Tlf, og derfra videre til en lokal vibrator. Den, der sad længst væk styrede hastighed? Så det findes via to telefoner og Bluetooth.
Avatar billede madseksperten Nybegynder
25. august 2014 - 21:22 #7
okay det lyder interessant. Det vil jeg egentligt lige prøve at undersøge :)
Avatar billede claes57 Ekspert
25. august 2014 - 21:31 #8
27. august 2014 - 16:12 #9
#6 lyder som en slags mesh.

#5 jeg ønsker heller ikke pointsene, lig et svar selv :)

#8 hehe business or pleasure.... var også en af de ting jeg fandt ved min søgning.
Avatar billede madseksperten Nybegynder
14. september 2014 - 13:35 #10
takker :-)