Avatar billede TommySimmenaes Nybegynder
13. august 2014 - 11:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Timetal

Hejsa.
Jeg er lidt af en rusten begynder når det drejer sig om Excel, men håber at kunne få hjælp ad denne vej.

Jeg har nogle elever hvor jeg skal lave registrering på hvornår de møde om morgenen, hvis de forlader klassen skal det kunne registreres hvor længe de er væk.
Eleverne møder kl. 8.00 om morgenen og har fri kl. 14.
Det jeg gerne vil have er at jeg kan skrive f.eks at eleven er mødt kl 8.30 og har forladt klassen i 20 min i løbet af dagen. Der skal så være et felt hvor den samlede tid bliver regnet ud.
Håber det giver mening.
Avatar billede anedi Ekspert
13. august 2014 - 12:51 #1
Måske noget ala dette:
http://gupl.dk/713206/

Vh
Anedi
Avatar billede madklub Guru
13. august 2014 - 12:52 #2
Avatar billede TommySimmenaes Nybegynder
13. august 2014 - 13:53 #3
anedi og madklub. Det er jo begge 2 gode forslag. Kan det laves så man kan notere for hver elev i en uge? Der er max 5 elever i hver klasse. Samtidig kunne jeg godt tænke mig at der er et felt hvor der bliver udregnet samlet fravær på en uge.
Avatar billede anedi Ekspert
13. august 2014 - 14:51 #4
Evt. som her:
http://gupl.dk/713216/

Vh
Anedi
Avatar billede TommySimmenaes Nybegynder
08. september 2014 - 11:13 #5
Undskyld den sene tilbagemelding, men kan Anedi ikke lægge et svar. Jeg har brugt din løsning nemlig :-)
Avatar billede anedi Ekspert
09. september 2014 - 14:33 #6
Det var godt det kunne bruges.

Vh
Anedi