Avatar billede MrKasperLarsen Nybegynder
12. august 2014 - 23:31 Der er 2 kommentarer

Ny bærbar

Hej alle eksperter.
Jeg står og skal i gang med lærerstudiet i København, og skal i den anledning skaffe mig en ny bærbar.
Jeg er på udkik efter noget med en ok batterilevetid og så et middel grafikkort.
Jeg skal primært bruge den til studiet, men spiller også gerne et spil DotA2, hvilket ikke kræver det store. Derudover må processoren godt være mindst i5 - i hvert fald ikke en af de langsommste!
Mit budget ligger på omkring de 5000 kroner.
Jeg faldt over den her i dag:
https://www.komplett.dk/acer-aspire-v5-573g-156-hd/816940#!tab:extra

Synes den ser rigtig fornuftig ud, men hvad synes i om den? Og er der andre der sidder med gode forslag, må i meget gerne komme med dem!

Med venlig hilsen!
Avatar billede MrKasperLarsen Nybegynder
13. august 2014 - 01:35 #1