Avatar billede themann Nybegynder
18. august 2001 - 02:08 Der er 6 kommentarer

phpMyAdmin volder problemer...

Hej folkens,

Jeg har en phpMyAdmin kørende som opførere sig totalt underligt... eks. når
man prøver at dumpe en tabel med eller uden indhold mener den helt bestemt
at \"Tabelen indeholder ingen data...\" men det gør den altså.... er der nogle
der har oplevet dette problemt før???

- Mads
Avatar billede madd Nybegynder
18. august 2001 - 02:10 #1
Jeg havde engang problemer med at den ville have password/brugernavn når du skulle se siden, selvom adv. auth var slået fra!

/Mattias
Avatar billede themann Nybegynder
18. august 2001 - 02:19 #2
det er ikke det den er ude på... det er mere underligt... fordi den har gjordt det med ver. 2.1.0 og den gør det også med ver 2.2.0 rc4 selv om den virker fint på en anden server...

/Mads
Avatar billede r_brejnholt Nybegynder
18. august 2001 - 17:29 #3
har du magic_quotes (eller magic_strings eller hvad det nu hedder..) slået til i din php-ini?
Avatar billede madd Nybegynder
18. august 2001 - 19:56 #4
theman > nej, men siger bare at phpmyadmin nogle gange opfører sig mærkeligt! :-)
Avatar billede themann Nybegynder
18. august 2001 - 22:03 #5
magic_quotes_gpc        =      On
host os: freebsd 4.3
host server: apache 1.3.20
host php: 4.0.6

jeg har samme setup til at køre på en anden server uden nogle problemer what so ever...

/Mads
Avatar billede themann Nybegynder
19. august 2001 - 05:01 #6
det var post_max_size der stod for lavt... møj... det tog mig 1 time at finde ud af... *grr*... nå men hvis i alle sammen lige laver et svar, kan i lige få en del af kagen... :)

/Mads