Avatar billede thosko Juniormester
05. august 2014 - 07:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Automatisk indtastning af start og sluttid i Excel eller andet program?

Hej Eksperter

Jeg registrerer selv min arbejdstid på arbejdet i et Excel dokument, men glemmer tit at notere det.
Derfor søger jeg et program som selv holder styr på, hvornår PCen startes og lukkes ned.
Eller om man kan have Excel til at indtaste dette automatisk når der logges ind i Windows?

Håber nogen af jer har svar på ovenstående eller måske en smartere metode/tidsregistreringsprogram?
Avatar billede claes57 Ekspert
05. august 2014 - 10:03 #1
Jeg så engang et program, der loggede alle programmer i Windows. Så kunne man se hvor meget tid der blev brugt i fx word og excel - og trække tiden i hjerterfri fra ;)
Prøver, om jeg kan finde det igen.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. august 2014 - 10:10 #2
Avatar billede thosko Juniormester
06. august 2014 - 08:36 #3
Super program! Den har lige præcis opstartstid af Windows og sluttid samt logger det hele, så man kan se en månedsopgørelse eller hvad man ønsker - samt meget mere jeg ikke får brug for :-)
Tak for det claes57!

Send gerne et svar, så du kan få tildelt point.
Avatar billede claes57 Ekspert
06. august 2014 - 08:52 #4
Ok, og selv tak.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester