05. august 2014 - 07:51Der er
3 kommentarer og 1 løsning
Automatisk indtastning af start og sluttid i Excel eller andet program?
Hej Eksperter
Jeg registrerer selv min arbejdstid på arbejdet i et Excel dokument, men glemmer tit at notere det. Derfor søger jeg et program som selv holder styr på, hvornår PCen startes og lukkes ned. Eller om man kan have Excel til at indtaste dette automatisk når der logges ind i Windows?
Håber nogen af jer har svar på ovenstående eller måske en smartere metode/tidsregistreringsprogram?
Jeg så engang et program, der loggede alle programmer i Windows. Så kunne man se hvor meget tid der blev brugt i fx word og excel - og trække tiden i hjerterfri fra ;) Prøver, om jeg kan finde det igen.
Super program! Den har lige præcis opstartstid af Windows og sluttid samt logger det hele, så man kan se en månedsopgørelse eller hvad man ønsker - samt meget mere jeg ikke får brug for :-) Tak for det claes57!
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.