Avatar billede ChristianHJ Nybegynder
04. august 2014 - 19:43 Der er 7 kommentarer

Jeg kan ikke aktivere WI-FI på min pc.

Hej. Jeg har pludselig problemer med at aktivere WI-FI på min pc. Jeg har forsøgt forskellige ting, men indtil videre uden held. Nogen der har nogle forslag?

Det er en Packard Bell med win8.1

På forhånd tak.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. august 2014 - 20:25 #1
Hej og velkommen til.
Er det en fysisk knap du skal aktivere med eller en det en genvej med fn+ en anden taste?
Virker tastaturet eller rigtigt?
Hvilken model Packard Bell er det?
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2014 - 21:58 #2
Når du trykker på "Netværk" kommer der nogle navne op. Se om dit Wi-fi navn står der, og om det er tilsluttet.
Avatar billede dengamlefabrik Nybegynder
05. august 2014 - 03:07 #3
Somregel når jeg støder på disse problemer er det af følgende årsager.
- tasteturgenvejen til on/off internet er blevet trykket på, og jeg skal genaktivere.
- Driverne er outdated, og skal opdateres.
Virker det hvis du sætter internet-stik i?
Avatar billede ChristianHJ Nybegynder
05. august 2014 - 10:28 #4
Nettet virker fint med netkabel. Jeg har på en eller anden måde fået deaktiveret WI-FI via tastaturet, men jeg aner hvordan.
Avatar billede MADOlsen Forsker
05. august 2014 - 11:38 #5
Hvis du lige vil oplyse modelnavnet på din PC, så er det noget nemmere at hjælpe dig :-)
Avatar billede ChristianHJ Nybegynder
05. august 2014 - 11:44 #6
Jeg fik løst problemet. Løsningen var at fjerne det trådløse netkort, og derefter geninstallerer det.

Men tak for hjælp anyway :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
05. august 2014 - 19:56 #7
Velbekomme. Du lægger bare næste indlæg som svar og lukker her igen, da du selv har løst problemet :-)